Σάββατο 13 Απριλίου 2013

‘’Και οι άλαλοι μερικές φορές μιλούν’’

Αναδημοσίευση από το eforiakoi.org
Eπιστολή συναδέλφου...

"Επειδή, χρόνια είκοσι πέντε και βάλε, στο υπουργείο οικονομικών δούλευα και δουλεύω στα τμήματα ελέγχου, σαν ένας απλός καθημερινός άνθρωπος, χωρίς να έχω προσβάλλει ούτε φορολογούμενο, ούτε ποτέ την υπηρεσία μου, σαν το δάσκαλο του Λαζόπουλου φωνάζω: ''ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ'', γιατί:

• Μεγαλομανείς άνθρωποι, ταγμένοι, σαν τον ΔΕΛΗΠΑΤΡΙΔΗ στην καλύτερη περίπτωση, να σώσουν τα καμένα δάση των OFF-SHORE αυτού του τόπου, συνωστίζονται στους διαδρόμους, διεκδικώντας έτσι θέσεις, υποθέσεις και λοιπές συνθέσεις, αναπαράγοντας τον ίδιο και τον ίδιο νενέκο.
• Τυφλοί πνευματικά άνθρωποι, φαντασιώνονται δρόμους φωτισμένους, ζητώντας ασφαλείς προορισμούς στην ζούγκλα του μνημονίου και της διαπλοκής.
• Κακοί διαχειριστές, κακιάς στιγμής, κακών εταιρειών μου λένε πως θα γίνω ΔΕΚΟ, κουρελιάζοντας επιδεικτικά εκείνο το χαρτί το οποίο ορκίστηκα να φυλάττω και το λένε ''ΣΥΝΤΑΓΜΑ''.
• ''Φτάνει πια'', τους βαρέθηκα, χρόνια τώρα να οικοδομούν την κοινωνία των κολλητών'', των ''μετρίων'', των αδίστακτων.
Τελικά μετά από είκοσι πέντε τόσα χρόνια, αναθεωρώντας αρχικές απόψεις και εκθέσεις ιδεών, μου φαίνεται αβάστακτο να ζω τη διάλυση αυτού του υπουργείου, ζώντας ετσιθελική απόλυση άξιων συναδέλφων και έτσι αβίαστα μου βγαίνει από την ψυχή μου μια κραυγή ''ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ''.
Αφήστε μας να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας. Έτσι κι αλλιώς τα πειράματα του Μεγκελε στο ΝΤΑΧΑΟΥ, τίποτα δεν πρόσθεσαν στην εξέλιξη της Ιατρικής.
ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ. Με πτυχίο Βιομηχανικής και προϋπηρεσία σε λογιστήρια κατέχω την τιμητική θέση του απλού υπαλλήλου, παρακολουθώντας χρόνια τώρα εκτοξεύσεις, προαγωγές και άλλα ωραία να περνούν δίπλα μου. Ας είναι καλά οι συνάδελφοι, έκαναν τις επιλογές τους.  
ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ. Όχι μόνο για τα όσα κρύβουν συμβόλαια, στόχοι, εντοπιότητες και άλλα επικίνδυνα μονοπάτια που θέλουν να μας οδηγήσουν, αλλά γιατί στην καθημερινή ανηφόρα αυτού του κλάδου, δεν αφήνουμε κανένα συνάδελφο πίσω."
Ένας απλός συνάδελφος (ελεγκτής)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου